contentChanges

Διαβάστε προσεκτικά την πολιτική αλλαγών περιεχομένου που διέπουν το HireMe


allSubscriptions

ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ


Όλοι οι συνδρομητές, ανεξαιρέτως, δικαιούνται να αιτηθούν αλλαγές περιεχομένου ώστε να διαμορφώσουν την δημοσίευσή τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, από την στιγμή ενεργοποίησης της συνδρομής τους. Έχουν κάθε δικαίωμα να ζητήσουν αλλαγές ή/και διορθώσεις σε όλα τα πεδία, καθώς επίσης και αντικατάσταση της φωτογραφίας τους. Οι συγκεκριμένες αλλαγές δεν προσμετρώνται σαν αιτήματα αλλαγών και είναι πλήρως συμπληρωματικές. Εφόσον ο συνδρομητής δεν είχε αποστείλει αρχικά την φωτογραφία του, δικαιούται να την αποστείλει οποιαδήποτε χρονική στιγμή έτσι ώστε να ενσωματωθεί στο προφίλ του.

Τονίζεται ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο υπό προϋποθέσεις που καθορίζονται αποκλειστικά από τον διαχειριστή της πλατφόρμας και ότι μπορούν να αλλαχθούν ή να προσαρμόζονται ανά περίπτωση από τον διαχειριστή του hireme.gr οποτεδήποτε, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς να χρειάζεται η πρότερη ενημέρωση.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Η αίτηση αλλαγής των στοιχείων επικοινωνίας (τηλεφωνικός αριθμός ή/και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) είναι εφικτή οποιαδήποτε χρονική στιγμή από όλους τους συνδρομητές και πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατόν από την ομάδα διαχείρισης. Αντίθετα, η αλλαγή ονόματος δεν είναι εφικτή για τεχνικούς λόγους (καταμέτρηση στατιστικών).

ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΔΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ


Η αίτηση αλλαγής για όλα τα υπόλοιπα πεδία περιεχομένου της αγγελίας ή του προφίλ, όπως Τίτλος Αγγελίας, Κείμενο Αγγελίας, Περιοχές Δραστηριοποίησης, Επαγγελματικές Υπηρεσίες, ανήκουν στην κατηγορία αιτημάτων αλλαγών που προσμετρώνται και έχουν ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, που εξαρτάται από τη διάρκεια της συνδρομής και καθορίζεται με σαφήνεια στα πακέτα: basicSubscriptions και advancedSubscriptions.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΩΝ


Τα αιτήματα αλλαγών θα πρέπει να αποστέλλονται υποχρεωτικά από την προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση του συνδρομητή για λόγους πιστοποίησης στοιχείων στο email επικοινωνίας της πλατφόρμας και όχι από την εξωτερική φόρμα επικοινωνίας. Όλες οι αλλαγές θα πρέπει να είναι ακριβείς και λογικές σε έκταση. Εφόσον ο αιτούμενος συνδρομητής δεν έχει ξεπεράσει τα όρια αλλαγών που δικαιούται με βάση το πακέτο συνδρομής του, οι αλλαγές θα πραγματοποιούνται άμεσα.

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΛΛΑΓΩΝ


Σε περίπτωση που ένας συνδρομητής έχει συμπληρώσει το όριο επιτρεπτών αλλαγών με βάση τη συνδρομή του, τότε έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει, περισσότερα αιτήματα αλλαγών, με το Πακέτο Υποστήριξης κόστους €35.00. Το πακέτο υποστήριξης περιλαμβάνει 6 επιπλέον αλλαγές που μπορούν να πραγματοποιηθούν οποιαδήποτε χρονική στιγμή και όσο το προφίλ του συνδρομητή είναι ενεργό. Τονίζεται ότι σε περίπτωση διαγραφής του προφίλ λόγω λήξης της συνδρομής ή μετά από σχετικό αίτημα του συνδρομητή, το υπόλοιπο των αλλαγών χάνεται. Αντίθετα, σε περίπτωση ανανέωσης της συνδρομής και δεδομένου ότι υπάρχει υπόλοιπο αλλαγών, αυτό δεν χάνεται αλλά μεταφέρεται και ισχύει για το επόμενο χρονικό διάστημα της συνδρομής. Παράλληλα, για την αποφυγή του κόστους αγοράς του Πακέτου Υποστήριξης  προσφέρονται και ολοκληρωμένα αρχικά συνδρομητικά πακέτα που συμπεριλαμβάνουν μεγαλύτερο αριθμό αλλαγών, όπως επίσης 1 αξιολόγηση προφίλ και 1 μήνα προώθηση αγγελίας (advancedSubscriptions).

ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ


Τονίζουμε, ότι για τους κατόχους πολλαπλών προφίλ ο συνολικός επιτρεπτός αριθμός αλλαγών προκύπτει από το άθροισμα των αλλαγών που εμπεριέχει το πακέτο κάθε συνδρομής. Για παράδειγμα, κάτοχος 3 βασικών ετήσιων συνδρομών, δικαιούται 1 αλλαγή το έτος ανά καταχώρηση, άρα 3 αλλαγές συνολικά, τις οποίες μπορεί να μοιράζει ανάμεσα στα προφίλ του όπως αυτός επιθυμεί. Επίσης, σε περίπτωση που αποκτήσει 1 πακέτο υποστήριξης, δικαιούται 6 επιπλέον αλλαγές για όλες τις καταχωρήσεις του. Ο συνδρομητής έχει λοιπόν τη δυνατότητα να μοιράζει τις αλλαγές του πακέτου υποστήριξης με όποιον τρόπο αυτός επιθυμεί ανάμεσα στα προφίλ του.